måndag 29 oktober 2018

YIMRE: Miin komi caliiɗo,


Komi caliiɗo kala laamu fenaande e maale.
Mboɗo nefi kala laamu jaanndu e doole.
Laamu gundo mi wonaa poɓɓanoowo kelle.
mi wonaa gamanoowo naale.
Mi wonaa duwantoođo yo male.
Kala ko ngu yeɗimi mi wiya habbay.
ɓale maggu mbiyatmi ko yo mobboy.
Somi heɓii mi yooloya ngu to tufnde Booy.
So doole ndokkii mi ridda ngu no boy.
Ngu laamu mi yiɗaa no henndu Mbooy.
Kaso e kasannka mboɗo fonndi nde hare
Njoo6iimi tan ko fiɓnde, mi soklaani jaaroore.
Komi caliiɗo etee mi ñaamtataa waatoore.
Komi ka6atoođo kala laamu moobaare.
Ko miin Kaaw Tokosel mo Jowol Saare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NOTRE COMBAT

Notre combat est des plus hardis mais aussi des plus exaltants. Nous le continuerons en restant unis dans la détermination et dans la fidéli...